Intrebari frecvente

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati prin email la adresa e-expertparchet@gmail.com sau folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati prin email e-expertparchet@gmail.com  sau folosind formularul de contact impreuna cu detaliile care va intereseaza.

Cum cer oferta de pret sau termen de livrare unde nu este afisat?

Produsele care nu au pret afisat se aduc doar pe baza de comanda iar pretul se calculeaza in functie de cantitatea necesara si adresa de livrare! Pentru oferta de pret la aceste produse este necesar sa ne trimiteti un email la adresa        e-expertparchet@gmail sau folosind formularul de contact si sa ne specificati denumire produs, cantitatea necesara si adresa de livrare si va vom contacta cu oferta.

Nu se pot obtine oferte de pret telefonic pentru produslele care nu au afisat pretul!

Cum procedez daca vreau sa comand sub comanda minima afisata pe site?

Pentru oferta de pret la aceste produse sau detalii de posibilitate livrare de livrare sub comanda minima este necesar sa ne trimiteti un email la adresa e-expertparchet@gmail sau folosind formularul de contact si sa ne specificati denumire produs, cantitatea necesara si adresa de livrare si va vom contacta cu oferta.

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, e-expertparchet.ro (e-expertparchet.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..