Garantie si Conditii
Garantia pentru parchetul masiv , parchet stratificat , laminat sau pardoseli
din lemn si WPC pt. exterior sau profile fatada.
EXPERT PARCHET garanteaza cumparatorului calitatea produsului si ca acesta nu se deterioreaza o perioada de 5 ani de la data achizitiei in aplicatii casnice si de 3 ani in aplicatiile comerciale, cu conditia instalarii si utilizarii conform instructiunilor specificate de EXPERT PARCHET sau producator.
Garantia acopera viciile ascunse si aparente ale marfii, EXPERT PARCHET va inlocui marfa care prezinta vicii ascunse si aparente (ex. crapaturi vizibile, noduri cazatoare daca clasa nu cuprinde aceste elemente, etc.).
Produsele din lemn sunt un material natural si, ca oricare dintre acestea, prezinta diferente de culoare si textura datorate unicitatii fiecarui arbore si a conditiilor climatice de crestere. Aceste variatii nu pot fi interpretate ca si deficiente de calitate.
Daca stratul superior se uzeaza, acesta poate fi re-slefuit si lacuit/uleiat, numarul de operatii de acest fel depinzand de grosimea parchetului achizitionat si de corectitudinea montajului si intretinerii sale.
Uzura sau deteriorarea suprafetei de parchet trebuie sa fie evidenta, pe o suprafata de cel putin 1cm pe 1cm si sa nu fie rezultatul oricareia din actiunile enumerate in sectiunea Conditii de Garantie de mai jos.
Variatia luciului sau pierderea acestuia nu este considerata uzura a suprafetei, aceasta depinzand de modul de finisare si de intretinere dupa instalare.
Aceasta garantie acopera parchetul sau deck-ul si exclude toate costurile de lucru, acestea fiind in responsabilitatea consumatorului final.
Recomandari tehnice obligatorii in vedera garantiei:
1.Parchetul, profilul de fatada sau deckingul trebuie instalate conform instructiunilor furnizate la cerere impreuna cu
produsul si utilizat potrivit conditiilor specificate de EXPERT PARCHET iar instalarea se face numai cu personal calificat.
2.Parchetul este destinat pentru pardoseala la interior in camere locuibile (cu trafic redus, mediu sau intens) si in obiectivele cu utilitate publica sau spatii comerciale (cu trafic redus si mediu).
3.Aclimatizarea parchetului – rolul acesteia este de a egaliza umiditatea parchetului cu cea existenta in camera unde urmeaza a fi montat. Inainte de montare, parchetul trebuie depozitat si aclimatizat cel putin 5 zile in incaperea in care urmeaza a fi instalat, durata recomandata fiind de 14 zile in sezonul rece. Aclimatizarea se face la temperatura constanta min 18C si umiditate in aer controlata de 40-60%.
4.Umiditatea in aer in camera unde se monteaza parchetul trebuie sa aiba o valoare intre 40-60%, masurata cu higrometrul iar aceste valori trebuie sa fie constante o umiditate mai mare sau mai mica deterioreaza produsul.
5.Parchetul, deckingul va fi pastrat legat cu benzi de plastic, in pachete, si asezat pe o suprafata plana, niciodata direct pe sol, ci pe bucati de lemn/paleti, bucati groase de carton ondulat (niciodata lamelele nu vor fi asezate sprijinit de perete sau in alta pozitie decat cea orizontala).
5.Nu se va depozita parchetul in incaperi unde se zugraveste, se trag sau se corecteaza sape, se monteaza sau demonteaza ferestre, unde nu exista usi, se efectueaza lucrari de instalatii sanitare si orice alta lucrare ce presupune transfer de umezeala de la surse potentiale.
6.Nu folositi folii de plastic sau similar pentru acoperirea parchetului, acestea creaza condens, folositi carton ondulat, daca doriti sa il acoperiti cu ceva suprafata dupa instalare.
7.Parchetul trebuie montat conform instructiunilor in incaperile care sunt incalzite pana la o temperatura de interior normala in timpul sezonului (minim 15 grade Celsius). Temperatura trebuie mentinuta constanta – variatiile de temeperatura mai mari de 10 grade Celsius in perioada de aclimatizare sau in termen de 30 de zile dupa instalare pot compromite parchetul nemontat sau montat.
8.Nu folositi radiatoare sau tunuri cu aer cald la mai putin de 2 m de parchetul depozitat! – acesta se va usca mai mult decat este necesar si ulterior va absorbi din nou umiditate, astfel existand posibilitatea sa se deformeze.
9.Nu depozitati parchetul cu expunere directa in soare! Unele esente se inchid la culoare, se oxideaza din cauza razelor solare sau se pateaza.
Conditii de garantie:
Garantia EXPERT PARCHET nu acopera defectele cauzate de:
a) montare necorespunzatoare si fara personal calificat, este obligatorie instalarea produselor cu personal calificat si sunt necesare documente care atesta acest lucru (exemple: fise santier cu masuratori, facturi de instalare, deviz lucrare , process verbal de predare-primire lucrare etc.)
b) neglijenta in intretinere;
c) agresiuni fizice, caderi de obiecte grele, lovituri, zgarieturi;
d) intrebuintare gresita, impact sau taiere;
e) deteriorare in timpul transportului la locul de montaj;
f) deformare, umflare, deterioare din cauza apei sau a umezelii de orice natura;
g) abraziune, zgarieri intentionate sau intamplatoare;
h) caldura excesiva, frig excesiv, variatii bruste de temperatura si umiditate sub sau peste parametrii recomandati;
i) deteriorari cauzate de animale de casa;
j) curatare si intretinere intr-o maniera contrara instructiunilor furnizate, sau urilizarea de materiale de intretinere necorespunzatoare sau nerecomandate.
k) in cazul montajului pe sisteme de incalzire in sapa este necesar rularea incalzirii in sapa minim 3-4 saptamani inainte de montaj si documente doveditoare in acest sens (exemplu protocol de functionare semnat)
Rezolvarea reclamatiilor:
1. Atunci cand solicitati servicii de garantie, este necesara dovada informatiilor de achizitie si detaliile problemei.
Trimiteti pe email e.expertparchet@gmail.com o copie a facturii, a Fisei de Lucrare, Anexa, Comanda si a chitantei daca plata a fost efectuata numerar, din care sa reiasa dovada si data achizitiei, alaturi de o descriere detaliata a problemei in scris, poze.
2. EXPERT PARCHET isi rezerva dreptul de a verifica toate reclamatiile inainte de solutionare sau de a trimite un agent ales de acesta pentru a investiga toate reclamatiile. Termenul de verificare a cererii dvs este de 2-5 zile lucratoare in cazul in care nu sunt restrictii impuse de deplasare etc.
3. In cazul in care reclamatia este acceptata iar problema este din vina materialului vandut catre client, EXPERT PARCHET va inlocui materiarul defect pe costul daca este necesar.
4. In cazul in care modelul original, dimeniunea, finisajul sau culoarea nu mai sunt disponibile, EXPERT PARCHET isi rezerva dreptul de a oferi o selectie de modele si culori alternative cele mai apropiate.
5. Orice reclamatie se trimite pe adresa de email e-expertparchet@gmail.com alaturi de informatiile de la paragraful Rezolvarea reclamatiilor pct.1 .
NOTA IMPORTANTA
Cumparatorul trebuie sa verifice culoarea, finisarea si calitatea inainte de montare si sa efectueze receptia materialelor livrate, semnand factura, avizul de marfa sau procesul verbal de predare-primire si de receptie. Nu se accepta reclamatii de culoare, finisaj, calitate dupa montaj.
La finalizarea montajului, cumparatorul trebuie sa verifice si sa efectueze receptia proiectului, semnand procesul verbal de predare-primire si de receptie si sa pastreze toate documentele.
EXPERT PARCHET nu este responsabila pentru costurile de interventie aparute dupa ce produsul cu un defect vizibil a fost montat.